Mangler eller feil på levering

Laster...

Vare som mangler i forsendelsen

Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre og leveringsbekreftelsen, og du ikke har en restordre hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette raskest og enklest mulig.

Send en e-post til post@altitec.no. Vi trenger følgende informasjon:

  • Ordrenummer. Dette finner du i ordrebekreftelsen, leveringsbekreftelsen eller pakkseddelen. Ordrenummeret begynner med tallet 3.
  • Beskrivelse eller varenummer på varen som mangler. Dette finner du i de samme dokumentene.

 

Mottatt feil vare

Har du mottatt en vare du ikke har bestilt, eller en annen vare enn det som er spesifisert på ordre eller leveringsbekreftelsen må du gjøre følgende:

Send en e-post til post@altitec.no. Vi trenger følgende informasjon:

  • Ordrenummer. Dette finner du i ordrebekreftelsen, leveringsbekreftelsen eller pakkseddelen. Ordrenummeret begynner med tallet 3.
  • En beskrivelse på hva som er feil. Gjerne med detaljert informasjon om hvilken vare du skulle hatt og varen du har fått.

 

Varen skadet under transport

Dersom varen er skadet under transport, må du gjøre følgende:

  • Ta vare på emballasjen og produktene som er skadet.
  • Ta kontakt med oss på post@altitec.no, slik at vi er klar over problemet og kan løse saken raskest mulig når varen kommer tilbake til oss.
  • Ta med varen og emballasjen til Posten og fyll ut en skademelding. Dette er en standard prosess hos Posten, og tar kun et par minutter.
  • Postens skademelding sendes til oss sammen med den skadede varen. Når varen er mottatt hos oss sender vi en ny vare til deg.

 

Varen virker ikke som den skal!!

Dersom varen er defekt eller noe feil, må du gjøre følgende: 

 

  • Du har 2 års reklamasjonsrett
  • Ta kontakt med oss på post@altitec.no, slik at vi er klar over problemet og kan løse saken raskest mulig.
  • Dersom vi godkjenner reklamasjon reparerer vi varen eller sender ny.
  • Ved godkjent reklamasjon dekker vi dine kostnader. 
  • Finner vi ikke feil eller feilen skyldes feil bruk må vi belaste deg for gebyr på minimum 500kr for å dekke våre kostnader.

 

Bestilt feil vare?

Det gjør ikke noe! Ta kontakt med oss på post@altitec.no, så finner vi en løsning.